
Od 12 lat robi PR dla znanych marek. Ponad 8 lat zarządzał komunikacją Opera Software w Europie Środkowej, a przez 4 lata – komunikacją Opery na komputery na całym świecie. Dzięki relacjom z topowymi globalnymi mediami zbudował warsztat praktyk i narzędzi, ktore dzisiaj sprawdzają się w Dolinie Krzemowej, a jutro będą punktem odniesienia dla PR-u w Polsce. Zarządzanie komunikacją w dużej firmie nuczyło go patrzeć na PR przez pryzmat efektów.
Równolegle, przez ostatnie lata, rozwijał pasję dziennikarską. Dzięki temu jeszcze lepiej rozumie potrzeby współczesnych mediów. Te dwie perspektywy – menadżera komunikacji i dziennikarza – są podstawą opartej o dobre treści i efektywność filozofii Bardzo Kontent.
Posiada certfikat BrightEdge, platformy optymalizacji SEO i content marketingu. Wspólnie z resztą zespołu PR Opery został nagrodzony prestiżową nagrodą European Excellence Award.



